  • Data: 2021-06-02 22:38:03
    Temat: Re: Budowa filtra basenowego
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/06/2021 20:59, Budzik wrote:
    > 34 stopnie w basenie? OMG... :)

    Nominalnie grzałem do 37-38. Dzięki temu basen funkcjonował jeszcze we
    wrześniu.

    > Dla mnie 25 to juz jest super.
    > 34 to chyba w jacuzzi :)

    Nie, tam mam 40.

    Ten basen jest dla dzieci, nie dla mnie. Mają wyjśc z niego nie trzęsąc
    się z zimna, po 2h zabawy. Dla mnie wystarczyło by ~30 do rekreacji i z
    27 do pływania. Ale on ani do jednego ani do drugiego się nie nadaje ;)

    W tym roku będzie grzany z pompy ciepła (ale nie basenowej, tylko c.o.).
    Mozliwe że wynegocjuje niższą temperaturę... albo lepiej zaizoluje ...