  • Data: 2020-07-27 03:50:59
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.07.2020 01:12, PiteR wrote:

    > https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.budo
    wanie

    Ta też i wiele innych:

    https://groups.google.com/forum/#!forum/comp.lang.fo
    rth

    To musiało się coś dziać ze strony użytkowników googla, może wyłuskiwali
    adresy gmailowe jakoś i na nie czy z nich słali wirusy. Możliwe, że
    użytkownicy czytników nie widzą wszystkich postów, bo one się po prostu
    nie przebijają do usenetu protokołem nntp.

    W ostatnich dniach były straszne fale spamu trwające po kilka godzin.
    Takie walnięcia z domen .xyz .top .co i takich dziwnych. Do mnie
    załączniki nie dochodzą, bo ich nie przyjmuję, smtp odbija do nadawcy
    ale było pełno maili z linkami do kliknięcia.