  • Data: 2010-02-09 17:25:03
    Temat: Re: Dla milosnikow :-)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hkrdfq$dj0$1@mx1.internetia.pl...

    > No ale my w kontekscie rekuperatora - cieple schlodzone, wstrzasniete, nie
    > mieszane.

    Majac klimatyzacje to owszem, ale bez to nadal koszty komfortu. W artykule
    chodzilo o zmniejszenie zuzycia energii. Pracujacy rekuperator latem bez
    zainstalowanej klimy to odwrotne zjawisko. Ciekawe, czy normy zabranialy by
    uzywania klimatyzacji mechanicznej latem w domach bez klimy. :-)

    > Ja mam sypialnie pod dachem w zachodnio-poludniowym narozniku - po calym
    > dniu prazenia jest naprawde cieplo od scian. W mieszkaniu mialem to samo i
    > klime mialem jako priorytet.

    Ja narazie skupiam sie na dobrym ociepleniu dachu, bo ten jest czarny. Jak
    30cm welny nie da rady, to bede myslal dalej. Fajnie by bylo miec
    centralna... :-)

    Pozdro.. TK