  • Data: 2010-02-09 17:34:42
    Temat: Re: Dla milosnikow :-)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hks5ca$eit$1@mx1.internetia.pl...

    > Tez slyszalenm, ale wyglada mi to na spiskowa koncepcje - biedni amrykanie
    > stracili domy i prace bo rzad mial diabelski pomysl jakby tu sie pozbyc
    > chinskiego balastu. Wskazanie "tych na wysokich stołkach" zawsze
    > psychologicznie wychodzi lepiej niz przyznanie sie do zycia na kredyt.

    O to prawda niestety. Czytalem ostatnie opracowania dotyczace fluktuacji
    oszczednosci w stosunku do zadluzenia. W stanach wskaznik ten chyba jest
    najgorszy. W ogole rozwiniete gospodarki maja wieksza tendencje do zycia na
    kredyt. Nam tez regularnie spada. Ale zycie na kredyt to chyba amerykanska
    specjalnosc.

    Pozdro.. TK