  • Data: 2010-02-09 17:14:32
    Temat: Re: Dla milosnikow :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hks2v6$9q5$1@news.interia.pl...

    > Dokladnie tak, ale zyskali by na eksporcie.:-)

    Na wymianie z Chinczykami sa od dawna w plecy, przy slabszym dolarze byloba
    jeszcze wieksza skala.

    > To nie moja teoria a zaslyszana gdzies tam. Teoretycznie mozliwa, ale
    > wydaje sie dosc ryzykowna.

    Tez slyszalenm, ale wyglada mi to na spiskowa koncepcje - biedni amrykanie
    stracili domy i prace bo rzad mial diabelski pomysl jakby tu sie pozbyc
    chinskiego balastu. Wskazanie "tych na wysokich stołkach" zawsze
    psychologicznie wychodzi lepiej niz przyznanie sie do zycia na kredyt.

    No wlasnie.