  • Data: 2020-07-21 21:29:34
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    heby napisał:

    > Albo jest to mocowanie "technologiczne".

    Cytuję: "Jest wykrecalny i chciałym sprawdzić czy można go kupić".

    > Czasami to szacowanie kosztów. 4 młoty penumatyczne, każdy za 100zł
    > wytrzymają dłużej niż 1 za 500zł.

    Bateria, do której da się w razie czego za dwie dychy dokupić ten
    dynks, nie jest pięć razy droższa od jednorazowej tandety nadającej
    się tylko na kompost. Uprzedzając ciąg dalszy wynurzeń na temat
    cebulactwa: wymiana dynksa jest szybsza i łatwiejsza od wymiany
    całej baterii.

    > Na przykład bezproblemowa wymianajeśli uznam że są brzydkie,
    > niepoprawne politycznie, brudne, pęknięte.

    Cytuję: "Bateri nie chcę zmieniać. Nie cieknie".

    > ALE, ALE!
    >
    > A skąd przyszło Ci do głowy że "przed czasem", co?

    Bo u mnie ten dynks jest cały czas sprawny, nie cieknie, nie zacina się.
    A cała bateria ma już swoje lata.

    --
    Jarek