  • Data: 2020-07-22 03:00:26
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akarm napisał:

    > Eee tam, nie ma takich zwierząt.
    > Wszystko jest. Wszystko można dopasować.
    > Tylko nie wszystko się opłaca.
    > Na przykład - można kupić to ustrojstwo
    > https://armaturakrakowska.com/p/21/575/armatura-krak
    ow-przelacznik-natrysku-do-baterii-baryt-823-129-00-
    przelaczniki-czesci-do-baterii.html
    > albo to:
    > https://allegro.pl/oferta/przelacznik-kurek-baterii-
    wannowej-natrysku-7845663829
    > Ja, zamiast jednego z KFA kupiłem kilka takich tańszych odpowiedników.
    > Wymieniłem jeden, i chyba dłużej działa, niż oryginał. Na razie nie ma
    > zamiaru się zatrzeć.

    Może i można, ja nie miałem takiej potrzeby, więc nawet się nie
    zastanawiałem. W potrzebie jest teraz kol. Marudny, a on akurat
    z fazy sobieradka przeskoczył do stanu, w którym takie pomysły
    nazwie druciarstwem i cebulactwem. Ten krakowski już mu dawno
    pokazywałem.

    > Może w takim razie powinienem oczyścić starą studnię?
    > A może wywiercić nową? Kurczę... mam zagwozdkę.

    Przyjąć do wiadomości i pogodzić się z faktem, że w Warszawie
    są różne źródła wody.

    Jarek

    --
    Pierwsze zdjęcie przypomina te dni grudnia,
    Kiedy wyschła nam kochanej Wisły studnia,