  • Data: 2020-07-22 01:08:46
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mieszajmy marketingu z techniką. Tu najprawdopodobnie mamy do
    > czynienia z takim przypadkiem, że dokupienie nie jest możliwe.
    > Bo baterię wyprodukowały jakieś oszczajmurki, co jak się uprą, to
    > części nie sprzedadzą i tyle.

    Eee tam, nie ma takich zwierząt.
    Wszystko jest. Wszystko można dopasować.
    Tylko nie wszystko się opłaca.
    Na przykład - można kupić to ustrojstwo
    https://armaturakrakowska.com/p/21/575/armatura-krak
    ow-przelacznik-natrysku-do-baterii-baryt-823-129-00-
    przelaczniki-czesci-do-baterii.html
    albo to:
    https://allegro.pl/oferta/przelacznik-kurek-baterii-
    wannowej-natrysku-7845663829
    Ja, zamiast jednego z KFA kupiłem kilka takich tańszych odpowiedników.
    Wymieniłem jeden, i chyba dłużej działa, niż oryginał. Na razie nie ma
    zamiaru się zatrzeć.

    > wodę mam miękką, ze studni
    > własnej, głębokiej.

    Może w takim razie powinienem oczyścić starą studnię? A może wywiercić nową?
    Kurczę... mam zagwozdkę.

    --
    - Akarm