  • Data: 2020-07-22 10:49:01
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-22 o 09:08, heby pisze:

    > Aby wyjąć grzybek, czyli powód przeciekania *nawet* jak jest już
    > nasmarowane, nalezy odkręcić dolną część dynksa, gdzie wkręca się
    > przewód, która jest delikatna (goły gwint) i nie ma za co chwycić.

    Ależ oczywiście, że jest. I to całkiem wygodnie się odkręca.

    > Ponieważ nie masz pojęcia jak to jest zrobione w moim przypadku, to
    > oczywiście założyłeś że tak samo jak w Twoim. Ot, urojenia, jak zwykle.

    Wydaje mi się, że to Ty nie masz pojęcia, jak to jest zrobione w twoim
    przypadku. Ot, urojenia...
    Przełącznik natrysku (jeśli nie w baterii Grohe lub Hansgrohe) jest
    bardzo prostą konstrukcją. I do każdej baterii bez problemu można
    dokupić. Gdybyś posłuchał ludzi, zamiast się zacietrzewiać, to pewnie
    już byłbyś w trakcie wymiany "dynksa".

    --
    - Akarm