  • Data: 2020-07-21 20:34:17
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/07/2020 20:03, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Skoro dał się wykręcić celem posmarowanoa olejem do ekspresów do
    > kawy, to znaczy, że wymienny jest.

    Albo jest to mocowanie "technologiczne".

    > Nie wiem co ma "cebulactwo i druciarstwo" do nieużywania tandetnych
    > jednorazówek, które psują się przed czasem.

    Czasami to szacowanie kosztów. 4 młoty penumatyczne, każdy za 100zł
    wytrzymają dłużej niż 1 za 500zł.

    > Tym bardziej nie wiem
    > co jest porządnego w używaniu tandety.

    Na przykład bezproblemowa wymianajeśli uznam że są brzydkie, niepoprawne
    politycznie, brudne, pęknięte.

    ALE, ALE!

    A skąd przyszło Ci do głowy że "przed czasem", co?