  • Data: 2020-07-21 22:26:13
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/07/2020 21:29, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Cytuję: "Jest wykrecalny i chciałym sprawdzić czy można go kupić".

    Korki w akku żelowych też są wykręcane. Ale są bezobsługowe. Zgadnij do
    czego potrzebny jest *wykręcany* korek w akku żelowym, bezobsługowym.

    > cebulactwa: wymiana dynksa jest szybsza i łatwiejsza od wymiany
    > całej baterii.

    Nie. Nawet gdybym znalazł to dolna nakrętka jest na tyle delikatna że
    daje jej 50/50 że pęknie przy próbie wykręcenia z powodu kamienia. Nie
    ma za co chwycić, być może wymaga specjalistycznego narzędzia. Wymiana
    baterii u mnie to poniżej 5 minut.

    > Cytuję: "Bateri nie chcę zmieniać. Nie cieknie".

    Widzisz, nie tandeta najwidoczniej.

    > Bo u mnie ten dynks jest cały czas sprawny, nie cieknie, nie zacina się.
    > A cała bateria ma już swoje lata.

    No, ale ta też ma swoje lata. Czyli innymi słowy zakładasz że skoro Twoj
    ma swoje lata to moja nie? Lo-gi-ka. Albo urojenia.