    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak wiązać pomidory?
    <5f4abee3$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 29 Aug 2020 23:25:53 +0200

    Pani Ewa napisała:

    > Dokładnie! Właśnie filmik obejrzałam, na którym widać wyraźnie, że ta
    > odmiana ciągnie do nieba. Szkoda, że tak późno się o tym dowiedziałam,
    > bo rzeczywiście ze zwykłego opisu trudno to wywnioskować. Trochę mnie
    > zdziwiło, że piszą o tych podporach, bo to raczej oczywiste, no ale
    > nie sądziłam, że aż takie te podpory powinny być.

    W sumie to teraz uprawa pomidorów i ogórków niewiele się różni. Jedno
    i drugie ma długie, cienkie i rozgałęzione pędy, które trzeba mocować
    do pionowych konstrukcji wspierających.

    Jarek

    --
    Mnie się zdarzyło, że z ogródka sąsiada wyrósł po mojej stronie płotu arbus
    tak olbrzymi, tak monstrualny, tak rekordowy, że wprowadził w zdumienie