  • Data: 2013-01-08 09:27:28
    Temat: Re: Jeszcze o śmieciach
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-07 17:11, Adam pisze:
> [...]
    nabywcza pensji jest na bardzo podobnym poziomie. Dzięki podwyżce związanej ze
    śmieciami niewątpliwie spadnie.

    > A ja bede placil dyche mniej na miesiac. Ustawa smieciowa jest OK :D
    > pozdr.

    Dla mnie też jest ok, ale dla tych, którzy piszą, że wytwarzają "pół
    worka śmieci miesięcznie" i mają 800 zł emerytury nie jest ok.
    Już Inowrocław zaskarżył to do Trybunału Konstytucyjnego i pewnie się
    okaże, że będzie, jak było, czyli kogo stać - do śmietnika, a kogo nie
    stać - do lasu/
    Jacek