  • Data: 2013-01-08 09:38:37
    Temat: Re: Jeszcze o śmieciach
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:50ebd86f$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dla mnie też jest ok, ale dla tych, którzy piszą, że wytwarzają "pół worka
    > śmieci miesięcznie" i mają 800 zł emerytury nie jest ok.
    > Już Inowrocław zaskarżył to do Trybunału Konstytucyjnego i pewnie się
    > okaże, że będzie, jak było, czyli kogo stać - do śmietnika, a kogo nie
    > stać - do lasu/

    Do biednych nie należę ale nie lubię rozdawać pieniędzy.
    Dotychczas płacę około 15zł na miesiąc i mam w tym odbiór raz w miesiący
    120litrowego pojemnika, który dostarcza mi firma, oraz odbiór raz w
    miesiącu, segregowanych śmieci w workach, które także dostarcza mi firma. Po
    nowemu, będę musiał sam się zaopatrzyć w pojemniki a odbiór będzie mnie
    kosztować około 80zł. Zastanawiam się też, kto zapłaci za ewentualnie
    zniszczony pojemnik. Już dwa razy wymieniali mi pojemnik gdyż nie
    prawidłowo, za szybko na te łapy wstawiają i wyrywa krawędź a to jest z
    plastiku i po jakimś czasie taki zbiornik nie da się załadować do śmieciarki
    bo nie ma za co złapac.

    Marek