  • Data: 2018-02-02 23:27:01
    Temat: Re: Korniki w więźbie
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 21:27:30 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu piątek, 2 lutego 2018 21:17:01 UTC+1 użytkownik abomito napisał:
    > .
    resztkami kory, to tam jest zaimpregnowana kora, a nie drewno.Kołatek ma wejście.Po
    wyschnięciu drewna robią się szpary.kołatek pieszo wejdzie do samuśkiego środka, bez
    żadnej impregnacji.

    > Wytłumaczcie mi w czym jest problem?
    > Czy ten kołatek czy co tam Januszowi drewno żre to tak żre ze jest ryzyko że za
    Janusza życia tyle zeżre że dach się zawali?

    u mnie był jeden co chrupał deskę w suficie, nocą go było słychać przez kilka lat.
    Potem zdechł. A potem przy okazji remontu sie wykryło ze deską o grubosci jakis 3cm
    zeżarł na długości 1m na jakies 4cm. Czyli całkiem sporo ale daleko do nadwyreżenia
    dechy.

    b.