    Subject: Re: Mądry Polak przed szkodą.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 25 Jul 2021 22:43:47 +0200

    W dniu 2021-07-25 o 21:20, Kris pisze:

    > I oczywiście zdublowane miał rury uzyszkodnik- kto normalny tak robi?

    Trzeba by było być idiotą aby nie wrzucić choć jednej rury zapasowej, za
    którą płaciłem mniej jak 3zł za metr.

    > Ile szt?. Bo uzyszkodnik o kilku pisał:)

    A co ci do tego ile szt. Fundowałeś mi te rury czy co?

    Wystarczająco dużo aby przełożenie rur nie stanowiło dla mnie
    najmniejszego problem. Nawet jak kolejny raz coś takiego się wydarzy to
    też nie będzie dla mnie problemu i nie będę musiał kopać. Jak trzeci raz
    pęknie to też to ogarnę bez kopania rur.

    > A z drugiej strony?

    Co z drugiej strony? Czy aż tak jesteś ograniczony, aby nie rozumieć
    tego, że rura ma 2 końce?

    Skoro jeden koniec rury wystaje z podłogi w domu, a drugi w studzience
    wodomierza i jest tych rur kilka to chyba normalne, że da się zamienić.

    Czego nie potrafisz zrozumieć? Co cię tu przerasta?

    Jaką echosondą? Czy ty zaglądając do środka rury na jej końcu, używasz
    echosondy, aby stwierdzić, że wnętrze tej rury z gładkiego zrobiło się
    delikatnie pomarszczone jak skórka pomarańczy, a do tego jest pokryte
    brązowym osadem?

    Mnie do tego w zupełności wystarczy wzrok i wsadzony do środka palec.

    > Wpisz w google bajkopisarz:)

    Od ciebie to większego nie ma, ale w twoim przypadku wynika to z
    kompletnego braku rozumu skoro przerasta cię to, że rura posiada 2 końce.

    Poziomu twojego chamstwa przez grzeczność już nie będę komentował.