  • Data: 2016-07-12 09:31:52
    Temat: Re: Mieć komin czy nie mieć komina oto jest pytanie?
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Miesięcznie. Ja szacuję grzać dom prądem (PC) za niecałe 250 zł miesięcznie
    > (180m2).

    Można by rzec Science Fiction :), chyba że:

    a) wywalisz na pompę, odwierty (lub poziome) z 50tys. zł
    b) w domu będziesz miał z 17stopni C podłogówki
    c) mieszkasz w Świnoujściu, albo Wrocławiu
    d) masz porządnego serwisanta i gwarancję (a to kosztuje)
    e) oczywiście te 250zł miesięczne to masz na myśli styczeń, czy 250*12 = 3000zł ?
    f) zredefiniujesz pojęcie wrzątku i u Ciebie wrzątkiem będzie 40stopni w zbiorniku
    300l CWU

    W takim przypadku chwaliłbym się owszem wygodą i majętnością, ale nie ekonomią
    wybranego źródła ciepła.

    pzdr
    Bogdan