  • Data: 2016-07-12 09:10:51
    Temat: Re: Mieć komin czy nie mieć komina oto jest pytanie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 11 Jul 2016 23:52:08 -0700 (PDT), Bolko

    > to niech bedzie 3000 zł za komin na gotowo

    Ale to nadal tylko komin murowany z zeszłej epoki.

    > Mam w domu rodzinnym piece kaflowe i wiem jak to wygląda.
    > Ale ....
    > Bez komina można tylko ogrzewać prądem.

    Gazem także można i nie trzeba na "wszelki wypadek" komina stawiać.

    > Za X lat idziesz na emeryture i dostajesz 1000 zł emerytury.

    Miesięcznie. Ja szacuję grzać dom prądem (PC) za niecałe 250 zł miesięcznie
    (180m2). Ponadto jak będę już dostawać emeryturę, to duży dom dawno
    sprzedam i wybuduję dom maks. 80m2 -- będę płacić 100 zł miesięcznie. :P

    > Prąd podrożał i 50 % twojej emerytury idzie na PC.
    > I co wtedy?

    Prąd w 2T szybko nie zdrożeje, bo przepaść pomiędzy szczytem a "dołem"
    żużycia jest obecnie kolosalna i szybko się nie wyrówna. No chyba że coś
    niesamowitego się stanie i powymieniają wszystkim wyngle na prunt, i
    jeszcze eksploduje u nas motoryzacja elektryczna.

    --
    Pozdor
    Myjk