    Date: Thu, 6 Oct 2022 20:58:09 +0200
    Subject: Re: Mógłbym napisać " a nie mówiłem"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>

    > Na liście społecznej trzeba się zapisać i odhaczać co 5 godzin?

    Zapisać i odczekać od 3 do 6 miesięcy bez gwarancji, że za te pół roku
    cena będzie taka jak przy podpisaniu umowy. Oczywiście zaliczkę łaskawie
    oddadzą gdy nowa cena nie podpasuje nabywcy.
    Albo brać to co akurat jest na składzie/salonie, ale raz, że niewiele
    tego jest, dwa to już gotowe fury i jedynie można sobie inne dywaniki
    dobrać, jak komuś wyposażenie lub cena nie pasują.
    Tak było we wrześniu w salonach; Hyundai, KIA, FIAT, Dacia/Renault
    Opel, Skoda, Toyota, Suzuki. Nie sądzę żeby w ciągu tygodnia coś się w
    tym temacie zmieniło.