  • Data: 2022-10-07 07:57:20
    Temat: Re: Mógłbym napisać " a nie mówiłem"
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2022 o 20:58 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Zapisać i odczekać od 3 do 6 miesięcy bez gwarancji, że za te pół roku
    > cena będzie taka jak przy podpisaniu umowy.

    Teraz zamawiasz i nie wiesz kiedy będzie i za ile.
    Zamówione w maju auto podrożało już 2x i dalej nie ma terminu odbioru.
    A Zenek pisze "zaczęło się", nie ma sensu mu w tym wątku odpowiadać.
    Postawił tezę, że w PL będzie wyludnienie i spadek cen nieruchomości i
    teraz na siłę wszystko pod to pociąga.

    TG