  • Data: 2022-10-07 08:38:13
    Temat: Re: Mógłbym napisać " a nie mówiłem"
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-10-2022 o 08:27, nadir pisze:

    > No jasne, i to obecna ekipa doprowadziła do podwyżek cen energii w
    > praktycznie całej Europie.

    Jakbyś nie wyciął reszty, to byś nie musiał bełkotać nie na temat, przy
    wyrwanych z kontekstu cytatach.
    Zwłaszcza że mowa była o drożyźnie, a nie o cenach energii.

    Już nie wspominając o tym, że koszty produkcji energii W POLSCE nie
    wzrosły nawet w 1/5 tak bardzo, jak ich ceny detaliczne.
    Tak - powody powyższego to też skutek działań bieżącej ekipy.

    P.S.
    Powtarzanie pisowskiego przekazu dnia nie pozostawia złudzeń gdzie i co
    oglądasz, albo co czytasz/słuchasz.....