  • Data: 2022-10-07 21:40:59
    Temat: Re: Mógłbym napisać " a nie mówiłem"
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2022 o 21:24, Cavallino pisze:

    > A ktoś Ci wyjaśnił dlaczego produkcja prądu kosztuje PO PODWYŻKACH
    > SUROWCÓW np. 1 zł, a sprzedają go za 3 zł?

    A te proporcje cen to mają jakieś odzwierciedlenie w faktach czy tak
    sobie je rzuciłeś?

    > Albo że elektrownie palą węgiel zakontraktowany wiele lat temu, który
    > NADAL kupują za 400 zł/tonę?

    Tym zakontraktowanym z Rosji?

    https://www.money.pl/gospodarka/sprowadzamy-coraz-wi
    ecej-wegla-bo-produkujemy-go-coraz-mniej-jak-zreszta
    -caly-swiat-6691357588245120a.html

    > Czy tego już w tvpis nie powiedzieli?

    A w tvn powiedzieli, że od od połowy kwietnia jest embargo na węgiel z
    Rosji oraz Białorusi i kontrakty poszły się jebać?

    https://www.gov.pl/web/finanse/embargo-na-import-weg
    la-z-rosji-z-podpisem-prezydenta