  • Data: 2021-09-25 12:26:19
    Temat: Re: [OT] Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 25 września 2021 o 11:34:28 UTC+2 WS napisał(a):

    > czesi nie dali rady, to sami musza sie za nas zabrac ;)
    >
    > https://wpolityce.pl/gospodarka/567555-niemcy-wlacza
    ja-sie-do-sporu-o-turow-dwoch-na-jednego
    Tak jak napisałem wcześniej. Trzeba wyłączyć przesył niemieckego prądu do Czech. Jak
    będzie za mało odciąć ich od drogi wodnej do Szczecina. Chuje chcą podłączyć się do
    polskich rzek. Chcą żebyśmy z własnej kasy wydali miliard euro na ich zachciankę żeby
    mogli barkami wozić towary. Ale nasi jaj nie mają żeby to zrobić. Cała nadzieja w
    tych co knajpy mają że wywiesza kartki że Czechów nie obsługują.