    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 22 Jul 2021 09:57:07 -0700 (PDT)
    <20210720223430.70444944@mateusz>
    <o...@d...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <20210721091936.72dd6069@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20210721123100.5141b361@mateusz>
    <60f823e2$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210721160739.263ffede@mateusz>
    <60f83ff9$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210721181154.5bf9d4c4@mateusz>
    <60f86319$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210721205539.069e48bd@mateusz>
    <60f872c7$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210722091159.77222f6e@mateusz>
    Subject: Re: [OT]Re: Nowe robale w domu
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 22 lipca 2021 o 09:12:01 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Nie wydaje mi się, bym składał takie deklaracje, aczkolwiek może
    > pisałem coś, co mogło to błędnie sugerować. "Udawanie że mnie nie ma"
    > jest dużym uproszczeniem. Wyróżniam dwa typy przeciwności, które
    > dotykają moich podopiecznych: te, z którymi jednostka powinna być w
    > stanie sobie poradzić za sprawą milionów lat ewolucji, oraz te
    > pozostałe - losowe tragedie bądź anomalie wynikające z jakichś
    > relatywnie nagłych, zewnętrznych patologii świata.
    >
    > W ramach tych pierwszych nie interweniuję. A jeśli braknie samozaparcia
> [...]
    Zajebałes opowiesc rodem z Bublii. Tylko tam były wilki, owce i pasterz. Tam jak u
    ciebie morał miał być taki że pasterz broni swoje owce przed wilkami. Ty chronisz
    jagniątko żeby zły lis go nie porwał i zezarl. Prawda jest inna. Dla ciebie jak dla
    każdego hodowcy życie zwierząt się nie liczy. Lis nie jest wrogiem owiec a twoim
    konkurentem. Obydwaj macie ten sam cel, przeżyć. Lis realizuje go polując i to jest w
    porządku bo polowanie daje albo nie daje szansy którejś ze stron. Twoim celem jest
    hodowanie owiec żeby je potem zabić, sprzedać itd. to że sprzedasz żywe wiedząc że
    zostaną zabite to to samo jak byś je sam zabił. Jak przyjedzie do ciebie jakiś arab
    żeby kupić owieczkę to bez mrugnięcia okiem mu ją sprzedasz chociaż na 100% będziesz
    pewny że czeka ja straszna śmierć. Jak byś napisał to o czym wszyscy wiedzą. Że
    zmienia się planeta. Ze ze względu na działalność człowieka mająca służyć człowiekowi
    naturalne w przyrodzie mechanizmy są rozregulowane. Że są sytuacje w których jest
    przymus ograniczania populacji pewnych gatunków to by było ciut lepiej. A ty
    napisałeś że pięć małych lisków potrzebuje jedzenia i łapiesz w pułapkę ich matkę i
    ja uwięziona mordujesz. Do tego masz urzędowe przeszkolenie i pozwolenie. Na bank
    mordujesz matkę małych lisków tak żeby jej z zewnątrz nie uszkodzić bo futerko można
    sprzedać bo kasa jest najważniejsza. Dla mnie jesteś zwyczajnym bandyta. Nie dlatego
    że hodujesz zwierzęta wiedząc że zostaną zabite. Ale dlatego że chwalisz sie że
    dobijasz złapane w sidła zwierzęta. Po raz kolejny ciesze się że żyję w Polsce. Tutaj
    taki proceder jest chyba niedopuszczalny. A jak jest niedopuszczalny to mordowanie w
    ten sposób zwierząt jest karane. To co opisałeś to horror. Jakim ty jesteś
    człowiekiem że bierzesz w tym udział. Tutaj bułkę przez bibułkę a realu chuja całą
    gębą. Tutaj napiszesz jaki ja jestem zły bo zamiast napisać motyla noga nazwę kogoś
    skurwysynom. A sam mógłbyś być tym co zyklon przez dziury w dachu wrzucał.