  • Data: 2021-02-07 16:59:58
    Temat: Re: PC do CWU
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego wprost nie napisałeś że będę kradł ciepło które sąsiedzi
    > wyrzucają. Otóż nie będę albo będę w stopniu niemierzalnym. Sąsiad
    > poszedł po rozum do głowy, czego i Tobie życzę, i mnie zmałpował.
    > Ma tak jak ja ok 30 centymetrów wełny mineralnej nad sufitem.
    > Jeśli już kogoś okradam to sąsiada co mieszka piętro niżej. Jego
    > mieszkanie ma pod 3 metry wysokości. Żeby na poziomie na którym
    > żyje miał 20 stopni to pod sufitem ma ok trzydziestu. Tak kiedyś
    > mówił bo zmierzył. Jak wyłączę wszystko to przy -10 będę miał ok
    > czternascie stopni. Sprawdzone w realu.

    Ja tam nie wiem skąd to cieło to i nie bede uprawiał zadnych
    insynuacji. Wiem, wiem, to twoj sposób rozmowy i rozumiem twoje
    zdziwienie.
    Jak napiszesz skad to ciepło na poddaszu sie bierze to bedziemy
    wiedziec kto za nie płaci.

    BTW zakład o niezaszczepionych z grupy 0 cały czas otwarty.
    Wystarczy tylko ze postanowisz sprawdzic własne insynuacje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia