  • Data: 2015-11-23 23:21:37
    Temat: Re: Podłogówka - czy wszystko jest ok?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 22:57:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Wiesz co Putin. Jak do ogrzewania domu przy temperaturach w okolicy zera stopni
    potrzeba mocy ciągłej 750W to te nieistotne według Ciebie procenty mogą przewyższyć
    zapotrzebowanie domu na ciepło. A jak do nich dodać okna działające jak marne
    kolektory słoneczne to pojawi kilka razy większa nadwyżka ciepła niż wymagana do
    ogrzewania. Żaden prosty system automatyki z wyjątkiem takiego co steruje grzejnikami
    o malej inercji z takim zakłóceniem sobie nie poradzi.

    Moj sterownik pogodowy za 180 pln sobie radzi doskonale, a potwierdzaja to
    niezalezne pomiary robione od 3 lat :) Tak wiec niezaleznie co bys nie
    napisal - fakty i dowody sa po mojej stronie :-)
    Z mojej strony EOT, Ty teoretyzujesz, ja tak ogrzewam od 4 lat i wiem z
    doswiadczenia jak to jest :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.