  • Data: 2011-01-24 21:08:35
    Temat: Re: Polecam ledy z lidla
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sklepie)http://zapodaj.net/e40f99cef6f6.jpg.html
    zaświeceniuhttp://zapodaj.net/1080bc7a80ea.jpg.html
    żyrandol)http://zapodaj.net/442cbb0a2c93.jpg.html
    > 6. Jw. z 5 żarówkami led z lidlahttp://zapodaj.net/e43368b55140.jpg.html
    > 7. Jw. z 5 żarówkami led z lidla i 5 lampkami Skoff Tango
    (dużymi)http://zapodaj.net/6bbab37d9ba5.jpg.html

    Dla mnie to zdecydowanie za slabe swiatlo - wogole w kazdym wypadku
    masz tam poprostu zajebista ciemnice ;) Fajne jako doswietlenie
    ozdobne ale jakby zona miala wieczorem przygotowac romantyczna kolacje
    to chyba daniem glownym bylaby salatka z poobcinanych opuszkow! Ja mam
    w podobnej wielkosci kuchni szesc halogenkow po 50W i jest jasno tak
    jak ma byc :)

    Jakbym w salonie zamienil moje 9 halogenek 50W na 9 takich LEDow to
    bym totalnie nic nie widzial.. Oj duzo jeszcze wody w wisle uplynie
    nim LEDy beda swiecily tak, jak halogenki, czy tradycyjne zarowki.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.