  • Data: 2021-07-16 22:23:25
    Temat: Re: Praca w drewnie a oprogramowanie CAD
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/07/2021 22:07, Mateusz Viste wrote:
    > No i teraz pytanie: czy któryś z tych rewolucyjnych programów do
    > drukarek 3D jest w stanie wygenerować jedno na podstawie drugiego?

    Nie. Ale ten STL jest mozliwy do zaimportowania do CADa który to
    potrafi. Innymi słowy modelujesz przemiot w A (bo łatwiej) i generujesz
    rysunek techniczny w B (bo A nie potrafi). Ponieważ nie robie tego na
    codzień, to w tym konkretnym etapie nie pomogę, jednak ludzie dokładnie
    to robią. Ba, nie tak dawno znalazłem na YT kolesia, który projektuje
    meble w Blenderze i generuje rysunki do cięcia płyt w jakimś innym
    CADzie, niestety nie pamietam w jakim. Film, jak znajdę, podrzucę.