  • Data: 2021-02-19 21:32:29
    Temat: Re: Samotny zawór termostatyczny
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W piątek, 19.02.2021 o 20:38, Robert Wańkowski napisał:

    > Tego nie wiem. Zdjąłem tylko głowicę. Jutro wywalę bebechy i zaślepię,
    > to będę więcej wiedział.

    Nim zdejmiesz zawór, spróbuj najpierw poruszać tym dzyndzlem, który
    wystaje z zaworu. W starej instalacji często umiera on się w pozycji
    wciśniętej (zamkniętej). Kombinerki potrafią przywrócić go do życia -
    zaczyna się ruchać i kaloryfer grzeje.

    --
    Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy