  • Data: 2022-01-18 19:48:07
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jan 2022 09:52:16 -0800 (PST), ptoki <s...@g...com>
    wrote:
    > Ram do zewnatrz nie powinno sie z alu robic. Od tego sa plastiki.

    Ale w ogóle są produkowane okna "plastikowe" z ramami w pełni z
    tworzywa?
    Zamawiając okna "plastikowe" (Oknoplast) sądziłem, że ramy również są
    z tworzywa (tak na logikę). Sprzedawca mnie później wyprowadził z
    tego błędu tłumacząc, że technologicznie tak się nie da, bo taka rama
    nie byłaby odpowiednio sztywna. Po to są te historie z liczbą komór
    aby rynkowo ocenić, który rama "cieplejsza".
    Teraz śmiem twierdzić, że te okna "plastikowe" też mają wewnętrzny
    szkielet aluminiowy a samo tworzywo to tylko zewnętrzna powłoka.

    > Jak szyba sucha a rama rosi to kiepsko. Rama slaba.

    Często rosa też jest przy zewnętrznych krawędziach szyb.

    --
    Marek