    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Temperatura w łazience
    Date: Fri, 9 Apr 2021 12:08:50 +0200

    W dniu 08.04.2021 o 21:50, budynPL pisze:

    > czyli masz za zimno lub jakiś przewiew od wentylacji.
    > Ja to robię tak - ogrzewanie podłogówką do wyższej temperatury niż pozostałej
    części domu
    > mija się kompletnie z celem - bo łazienka ma mieć sporą wentylację. I wszystko leci
    w komin.
    > Dlatego podłogówka u mnie jest normalna. Natomiast przed samą kąpielą włączam
    farelkę taką zwykłą za 3 dychy,
    > ona nagrzewa pomieszczenie do komfortowej temperatury, a potem tylko co parę minut
    pyknie.
    > A wentylację mam wentylatorem w kratce, pytałem zresztą tu o to kiedyś, po wyjściu
    z wanny
    > włączam wentylację, ona czasówką przez parę minut suszy pomieszczenie.
    > Wg mnie to jak bardziej racjonalne rozwiązanie.

    Też farelką po prostu dogrzewamy.
    Miałem wizję takiego kombinowania z ogrzewaniem, żeby tego nie musieć
    robić, ale tak jak mówisz - nie ma to większego sensu.
    Prościej i taniej włączyć na moment kąpieli farelkę niż inwestować w
    jakieś drogie sterowania, puszczać niepotrzebnie ciepło w komin przez
    pozostałą część dnia itp.

    Pzdr

    --
    /__/_* /