    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 15 Aug 2022 06:22:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 15:13:05 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Albo nie będzie ruchu.
    > Kupujący nie będą kupować bo:
    > - może jeszcze ceny spadną,
    > - może zaraz potanieją kredyty.
    > Sprzedający nie będą sprzedawać bo:
    > - może za chwilę będzie kolejny wzrost
    > - wiedzą, że kredyty są drogi i brak kupców, przez co ceny spadają.
    > Zawsze ktoś będzie miał nóż na gardle i sprzeda/kupi ze stratą zaburzając
    > statystyki.
    > Trend na nieruchomościach w naszej części Europy będzie rosnący (co
    > najmniej przez kolejne 10-15 lat) z małymi dołkami co 2-3 lata. Teraz
> [...]
    Nasza część Europy mnie nie interesuje. Interesuje mnie co się będzie działo w
    Polsce. Gdybyś chociaż raz spojrzał na wykres z danymi demograficznymi to byś w życiu
    nie napisał że tutaj mogą być jakieś wzrosty cen. Wzrosty oczywiście będą. Będzie
    rosła ilość nikomu niepotrzebnych nieruchomości. A to nie będzie skutkowało wzrostami
    cen a tylko ich spadkami.