  • Data: 2017-04-19 23:43:02
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    > działa. ale drugie skrzydło, jest na skobel wpuszczany w ziemię.
    A przepraszam, jak jest zrobiona blokada, żeby brama tylko na zewnątrz sie otwierała?
    Bo sądzę , że jak dasz na dole bramy kawałek płaskownika, to podejście do rygla
    bedzie utrudnione.I oto chodzi.A może solidny próg jaki jest?
    Może by tam jaki kątownik dać?

    > Szukam natchnienia, prostego sposobu, aby uniemożliwić takie działanie.
    > blokowanie samego skobla wydaje mi się pracochłonne i łatwe do pokonania
    > brzeszczotem. skobel ma ok 15mm, wiec to jest 30 sekund piłowania.

    A jeśli na ten rygiel dasz kawałek rurki z luzikiem, to kątówka będzie miała co
    robić.A bywają i hartowame rurki- polecam.
    pozdro.abomito.