  • Data: 2023-05-24 17:27:16
    Temat: Re: czy pierwszy pokos już był?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.05.2023 o 12:34, Lisciasty pisze:

    > W tym roku mamy wywalone na koszenie, krety nas duszą, niech se rośnie
    > to w cholerę. Poza tym tera ponoć modnie nie kosić to będziem modni :P

    Ja przestałem się z tym pierdolić dawno temu, już nawet nie używam
    kosiarki tylko wpadam z kosą spalinową ze 3-4 razy w sezonie i tnę przy
    samej ziemi. Nie grabię potem, nie podlewam, nie nawożę, no i trawnika
    zrobiła się mi się łąka. Nasiało się różnego kolorowego badziewia, ale
    za to pszczoły oraz trzmiele zadowolone.