  • Data: 2020-07-01 11:19:24
    Temat: Re: drzewa krzewy niechorujące
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2020 o 22:01, mirzan pisze:

    > Dereń jadalny.

    Mam, o czerwonych owocach, od kilku nastu lat. W minionym roku, po raz
    pierwszy, nie wykorzystałam owoców, bo śmierdziały, gdy zalałam gorącą
    wodą na zrobienie soku.
    Podejrzewam bezpańskie koty, które tabunami chodzą po działkach.
    Pod drzewem rozkładam włókninę, gdy nadchodzi czas dojrzewania i
    opadania owoców, aby nie szukać owoców w trawie. Tak robię od lat.
    Może kocurom spodobało się oznakować ten teren. :-(

    Pomysł jest dobry, może kupię derenia o żółtych owocach. :-)
    Słyszałam, że Czesi mają ciekawe odmiany.

    Pozdrawiam Krycha.