    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: indukcyjka
    Date: Sat, 5 May 2012 12:02:05 +0000 (UTC)

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > naprawdę bredzisz...

    Wiem że dla instalatora trudne może być zrozumienie działania kuchenki
    indukcyjnej. Nic nie wiesz na temat działania takiego ustrojstwa. Jak byś
    wiedział to cokolwiek więcej byś napisał. Gdzie nie mam racji na przykład.
    Google nic Ci teraz nie dadzą. Nie da się w 10 minut przyswoić wiadomości z
    kilku dziedzin żeby zrozumieć działanie kuchenki indukcyjnej. Dla mnie to
    proste dla skręcacza rur niewykonalne.