  • Data: 2018-01-17 22:35:18
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 06:55:27 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ja pitole, brać w ciemno ile się da! Jak nie na dachu to gdzieś
    > na garażu, szopie czy na klepisku, kury wprzódy przegoniwszy.

    Wymóg jest, że musi być na dachu domu. Nie może być na gruncie, szopie obok
    etc :)

    > 6 tysi za kWp to drogawo, ale zależy co tam jest wliczone.

    Wszystko prócz vat. Sprzęt + instalacja. 6 tysi netto / kWp, vat ja płacę
    ale to będzie pewnie 8% :)

    > Jakieś 12-13 paneli 300-320W, około 20m2.

    Sporo. Na każdej połaci mam przynajmniej jedno okno dachowe :D
    Trochę powątpiewam, że mi to wejdzie na dach ;)

    > Kurde żeby u mnie w wiosce takie prezenty rozdawali :/

    Niech mi jeszcze ktoś powie że duże miasta są lepsze pffff... :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.