  • Data: 2011-03-03 12:09:51
    Temat: Re: jakie świetlówki kompaktowe?
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 03 Mar 2011 12:18:21 +0100, na pl.rec.dom, LEPEK napisał(a):

    > Witam
    >
    > Mam potrzebę wymienić kilka świetlówek kompaktowych.
    >
    > Mają świecić m. in. w "salonie", więc poszukuję takich, które:
    > - nie migoczą (nie ma efektu stroboskopowego),
    > - dają światło, które nie jest "tupioblade" (ale nie żółte),
    > - będą w miarę trwałe (obecne "firmowe" przetrwały prawie cztery lata
    >
    > Wśród nich są z gwintem E14 i E27, jedna powinna być dość krótka,
    > wszystkie z przedziału 11-16W.
    >
    > Co byście polecili, a od czego trzymać się z dala?
    >
    > Pozdr,

    Kazda godna polecenia jesli to osram lub philips... inne podrobki czy firmy
    z chin w dyskontowej ofercie jedynie na wlasna odpowiedzialnosc... sam
    przerabialem ten temat... zreszta po wielu probach, doszedlem do wniosku ze
    i tak najlepiej czuje sie przy zwyklym zarowych swietle, ewentualnie
    halogenowym.