  • Data: 2021-06-03 18:17:58
    Temat: Re: koncepcja 70m2
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 07:03:57 UTC-5 ToMasz napisał(a):
> [...]
    brzydka jak noc, i ile to by mogło kosztować.

    > czy mogę podać koszty nie budowlane? Więc tak: samochód albo dwa, plus
    > paliwo. Bo on i ona będą musieli dojechać do pracy. po pierwszej awarii
    > samochodu i nieobecności w pracy, bedzie trzeba kupić i spłacać nowy
    > samochód, bo stary grat może się znowu rozsypać.

    W miescie zaloz ze musisz miec prywatny autobus. I narty jak w autobusie zamarznie
    ropa, i wychodz zawsze na dwa autobusy wczesniej bo jeden moze nie jechac.

    Takie podejscie swietszego od papieza. Nie, swiat tak nie musi dzialac.

    Gadanina nie na temat...