  • Data: 2021-06-06 08:56:00
    Temat: Re: koncepcja 70m2
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 6 czerwca 2021 o 08:15:31 UTC+2 budynPL napisał(a):

    > czyli nie poradzę sobie po schodach na piętro, ale schody strychowe będą użyteczne?
    Nie
    > przekonałeś mnie :)

    Generalnie gość ma rację
    Siedzę teraz na parterze domu który ma pietro.
    Zona do sypialni nie wlezie póki l co nie wleziei i śpi w salonie na parterze.
    Podagra.
    Słowo klucz

    > Dom z poddaszem użytkowym nie robię dlatego że uwielbiam schody tylko dlatego
    > że stosunek powierzchni użytkowej do kosztów budowy jest najlepszy. Ja się bogaczem

    > nie czuję, więc chcaiłbym najlepiej wydać pieniądze.
    Na poddaszu cöra miała mieszkać. Ale w wieku 20 lat stwierdziła że w Polsce bez
    sensu. Może kiedyś zmieni zdanie. Póki co niestety na rlracje