  • Data: 2021-06-06 18:16:41
    Temat: Re: koncepcja 70m2
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 6 czerwca 2021 o 12:11:15 UTC+2 nadir napisał(a):

    > Może dlatego, że winda podpada pod przeglądy oraz UDT i trzeba co rok
    > dostać glejt na jej użytkowanie, a to wszystko za darmo nie jest.
    Ale tylko u pierdolnietych podpada. Zapewne masz samochód. Jest całkiem prawdopodobne
    że nim jeździsz. Daje sobie kutasa w talarki pociąć że tak jak cała reszta kierowców
    przekraczasz cały czas dopuszczalne limity prędkości, na późnym żółtym też ci się
    udaje przejechać Nie zebys od razu o 150%. Ale tak o 5 w innym miejscu o 9 a jeszcze
    innym o 3. I tam cię kurwa nie boli że robisz cos niezgodnego z prawem a winda we
    wlasnym domu musi mieć chuj wie jakie papiery i dopuszczenia.