  • Data: 2011-04-17 10:30:04
    Temat: Re: ogrodzenie miedzy dzialkami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2011 12:09, bulba008 pisze:
    > Witam
    > Dzialka 3000m koncowa tzn miala z trzech stron uliczki, zostala
    > podzielona na rowne dwie. Do kogo nalezy wykonanie ogrodzenia miedzy
    > tymi dzialkami? Wlasciciela tej z prawej czy tej z lewej stojac wzdluz
    > linii podzialu tych dzialek.

    Ty tak poważnie??

    Każdy grodzi swoją działkę.

    Oczywiście jak ludzie są rozsądni (co raczej nie obejmuje tych, co
    szukają przepisów na obowiązek stawiania ogrodzenia przez lewego lub
    prawego, co jest delikatnie mówiąc bezsensowe, bo ja się stanie na
    granicy odwrotnie to dawny lewy będzie prawy i odwrotnie) to generalnie
    dogadują się "zwyczajowo" - czyli albo na współfinansowanie, albo
    ogrodzenie finansuje ten, któremu aktualnie na nim zależy.