  • Data: 2011-02-04 08:44:47
    Temat: Re: oszczednosci nr 4 by zlotowinfo (zestawienie)
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iig83k$9lg$1@inews.gazeta.pl...

    > to nie obkładaj, będzie mniejsza moc - zaoszczędzisz ;-)

    niestety musiałbym się pozbyć sporej ilości klamotów na szafie

    > a na tych przewodach to jakie są oszczedności ? 0,04 zł na rok ?

    dźwięk to zdaje się prąd stały, który ma dość duże straty na przesyle,
    realnych, cyfr nie potrafie przedstawić, naturalnie gdybym te głośniki
    podwiesił jakoś na suficie, no ale wówczas niezaciekawie by to wyglądało

    no ale już nawet nie o to chodzi, wzmacniacz który pobiera dość dużo chodził
    w 95% tylko po to by mnie zaalarmowac że ktoś pisze na gg czy przychodzi
    mail

    > ja zabraniam ? ja wskazuje realne oszczędności - klawisze (podobnie jak
    > długie przewody) pobierają zapewne energię jak po nich stukasz, monitor
    > żre jak wsciekły etc

    oszczędności szuka się tam gdzie jest to sensowne
    starałem się takie przypadki przedstawić i być może zwrócić uwagę innych na
    podobne przypadki u siebie

    a te wszystkie dywagacje ostatnie o pomiarach zużycia energii elektrycznej i
    o oświetleniu przez to że ostatni rachuneczek dobił do 300zł, gdzie z reguły
    raczej bliżej 200zł