eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej › Re: przebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej
  • Data: 2021-05-04 11:45:53
    Temat: Re: przebudowa kotłowni - czyli co tu można zrobić jeszcze gorzej
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 2 maja 2021 o 18:52:18 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Ale utrzymywanie niższej temperatury w zasobniku CWU będzie powodować o
    > wiele częstsze załączanie się kotła w celu dogrzania wody. Częstsze
    > załączanie kotła to mniejsza jego sprawność.

    Bo ja wiem, chyba pobierając taką samą ilość ciepłej wody (wymieszanej, z kranu)
    temp. w zbiorniku spadnie o tyle samo stopni niezależnie od temp. w zbiorniku, czyli
    jeśli grzanie załącza się w oparciu o różnicę temp. od zadanej to tak samo kocioł się
    będzie odpalał, za to żeby dogrzać ma trudniej, bo mniejsza różnica temp kotła i
    zbiornika...