  • Data: 2017-03-22 07:48:19
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: rjka <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja mam małą bo większa mi się nie zmieściła i odradzam, chyba że ktoś
    myje tylko dużo talerzy które można łatwo poukładać
    ale jak się myje wszystko typu patelnia jakieś większe garnki miski
    kubki itp to mała zmywarka to porażka bo wsadzisz taki garnek i już nic
    więcej sensownie nie da się ułożyć - w efekcie myjesz w zmywarce jeden
    garnek 3 talerze i może wciśnięty gdzieś kubek - i mieli Ci to 3h -
    ręcznie umycie tego zajęło by Ci 5 minut