  • 11. Data: 2023-01-27 19:34:27
    Temat: Re: Solary
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-01-2023 o 17:05, Janusz pisze:

    > Wiem, już wcześniej pisałeś, u ciebie jest pewnie więcej mgieł, smogu i
    > chmur.

    Mgieł nie.
    Ale chmur na pewno - toto zimą od Atlantyku nawiewa ciągle.
    Albo nawiało i stoi tak jak obecnie.

  • 12. Data: 2023-01-27 19:39:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.01.2023 o 14:58, Janusz pisze:

    > No to u mnie było 5 dni pełnej mocy czyli bez chmur, średnich gdzie
    > produkcja przekroczyła zużycie też 5 dni i jeden słabszy z trochę
    > mniejszą produkcją (7,2kWh ws 8,3kWh zużycia) czyli na 26 dni stycznia
    > miałem w miarę słonecznych 11 dni.
    >
    > Rok temu też miałem pełnych 5 dni, średnich 4, słabszych 3 dni i oddałem
    > 192kWh.
    > Więc z mojej perspektywy te miesiące są bardzo podobne do siebie, przy
    > czym teraz pierwsze dwa tygodnie miesiąca były lepsze a rok temu 2 i 3
    > tydzień.

    Mnie wkurwiają...noce. Gwiazdy widać i zacząłem nie lubić gwiazd :D a w
    dzień pułap chmur jest tak nisko i gęsto, że auta na mijania jeżdżą a
    nie na dziennych.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-01-27 19:44:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-01-2023 o 19:39, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Mnie wkurwiają...noce. Gwiazdy widać i zacząłem nie lubić gwiazd :D a w
    > dzień pułap chmur jest tak nisko i gęsto, że auta na mijania jeżdżą a
    > nie na dziennych.

    Dokładnie takie same obserwacje miewałem w styczniu....

  • 14. Data: 2023-01-28 13:30:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-27 o 19:34, Cavallino pisze:

    > Mgieł nie.
    > Ale chmur na pewno - toto zimą od Atlantyku nawiewa ciągle.
    > Albo nawiało i stoi tak jak obecnie.

    No i mieszkasz niżej, to też zmniejsza przejrzystość powietrza, ja na
    400 m npm, więc i klimat inny.

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2023-01-28 13:35:41
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-27 o 19:44, Cavallino pisze:

    > Dokładnie takie same obserwacje miewałem w styczniu....
    Wilgoć od jezior lub innej wody, u mnie się tak to ciągnie od jeziora
    Żywieckiego w bramę Wilkowicką, teraz to oglądam z boku ale kiedyś w tym
    jeździłem, mgła taka że linii na drodze nie widać, jednym słowem ściana
    mgły.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2023-01-28 13:52:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-01-2023 o 13:30, Janusz pisze:

    > No i mieszkasz niżej, to też zmniejsza przejrzystość powietrza, ja na
    > 400 m npm, więc i klimat inny.

    Obstawiam jednak głównie nieco inną strefę klimatyczną.

  • 17. Data: 2023-01-28 13:53:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-01-2023 o 13:35, Janusz pisze:

    > Wilgoć od jezior lub innej wody,

    Nie bardzo.
    Pas zachmurzenia jest już od Atlantyku, chyba że to tą wodę miałeś na
    myśli. ;-)

  • 18. Data: 2023-01-28 14:06:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Żywieckiego w bramę Wilkowicką, teraz to oglądam z boku ale kiedyś w tym
    > jeździłem, mgła taka że linii na drodze nie widać, jednym słowem ściana

    Mgła się podnosi lub opada. To co pisałem o nocy, to niebo jest
    przejrzyste (wczoraj) a w dzień ciemno i nie o mgły chodzi bo ich
    ostatnio nie ma. Nie mogłoby być odwrotnie? Nachuj komu w dzień chmury?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2023-01-28 20:43:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-28 o 13:53, Cavallino pisze:

    > Nie bardzo.
    > Pas zachmurzenia jest już od Atlantyku, chyba że to tą wodę miałeś na
    > myśli. ;-)

    Nie, chmury znad morza to na pewno u was bardziej mglą niż u mnie.
    U mnie częściej chmury przychodzą z południa, tworzą się nad Alpami i
    Karpatami, na windy.com fajnie to widać.

    --
    Janusz

  • 20. Data: 2023-01-28 20:45:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-28 o 14:06, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Mgła się podnosi lub opada. To co pisałem o nocy, to niebo jest
    > przejrzyste (wczoraj) a w dzień ciemno i nie o mgły chodzi bo ich
    > ostatnio nie ma. Nie mogłoby być odwrotnie? Nachuj komu w dzień chmury?
    No cóż, zawsze się możesz przenieść w góry, jak Ci halny powieje to i
    chmury na nizinach polubisz :)

    --
    Janusz