  • 21. Data: 2023-01-29 00:11:16
    Temat: Re: Solary
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.01.2023 o 20:45, Janusz pisze:

    > No cóż, zawsze się możesz przenieść w góry, jak Ci halny powieje to i
    > chmury na nizinach polubisz :)

    To bym sobie lepszy wiatrak postawił w tych górach :]

    Już dostałem alerty u siebie i w poniedziałek-środa ma wiać, więc
    chociaż coś z wiatraka będzie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2023-01-29 07:11:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-01-2023 o 20:43, Janusz pisze:

    > Nie,  chmury znad morza to na pewno u was bardziej mglą niż u mnie.

    Chmurzą, mgieł nie ma.

    > U mnie częściej chmury przychodzą z południa, tworzą się nad  Alpami i
    > Karpatami, na windy.com fajnie to widać.

    No o tym pisałem.
    Widać chmur znad Atlantyku jest więcej, stąd różnice w zachmurzeniu.

  • 23. Data: 2023-01-29 12:11:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 27 Jan 2023 14:01:04 +0100, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > E tam kaszana, u mnie w styczniu do teraz mam średnią z produkcji
    > 6,9
    > kWh na dzień a styczeń 2022 miałem 6,2kWh na dzień, a ma przyjść
    > wyż z
    > mrozami i wtedy na pewno coś jeszcze naprodukuje w styczniu.

    Ale on pisał o solarach a PV

    --
    Marek

  • 24. Data: 2023-01-29 13:03:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.01.2023 o 12:11, Marek pisze:

    > Ale on pisał o solarach a PV

    W sumie jedno i drugie. Solary też do dupy, pomimo że zimna nie ma.

    Słowo "solary" jest tak wymieszane w Polsce, że strach używać. Jak
    napiszesz PV to nieliczni kontaktują...a że solary stricte zostały jakby
    w tyle za PV to większość kojarzy solar-pv.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2023-01-29 18:04:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-28 o 13:52, Cavallino pisze:

    > Obstawiam jednak głównie nieco inną strefę klimatyczną.
    Zapewne :) Dziś mi PV nakręciło 7,5kWh odczytana na falowniku.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2023-01-29 18:05:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-29 o 07:11, Cavallino pisze:

    > Chmurzą, mgieł nie ma.

    > No o tym pisałem.
    > Widać chmur znad Atlantyku jest więcej, stąd różnice w zachmurzeniu.

    Zsapewne :)

    --
    Janusz

  • 27. Data: 2023-01-29 18:08:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-29 o 00:11, LordBluzg(R)?? pisze:

    > To bym sobie lepszy wiatrak postawił w tych górach :]
    Na pewno bardziej wytrzymały. Ale wiatru byś więcej nie miał, nie bez
    powodu stawiają wiatraki na morzem a nie w górach.

    > Już dostałem alerty u siebie i w poniedziałek-środa ma wiać, więc
    > chociaż coś z wiatraka będzie.
    No, wg pse już całkiem dobrze wieje.

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2023-01-29 18:18:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.01.2023 o 18:08, Janusz pisze:

    > Na pewno bardziej wytrzymały. Ale wiatru byś więcej nie miał, nie bez
    > powodu stawiają wiatraki na morzem a nie w górach.

    W okolicach Jeleniej Góry napierdala cały rok. Co ciekawe to Śnieżka
    jest najlepszym punktem na wiatrak w Polsce :D

    > No, wg pse już całkiem dobrze wieje.

    U mnie dopiero zaczyna i dobrze, bo akumulatory mają już 11,9V i zdechną
    do jutra.

    Właśnie po to budowałem wiatrak.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2023-01-29 18:30:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-29 o 18:18, LordBluzg(R)?? pisze:

    > W okolicach Jeleniej Góry napierdala cały rok.
    Ale to takie góry jak świnka morska jest świnią.

    Co ciekawe to Śnieżka
    > jest najlepszym punktem na wiatrak w Polsce :D
    Ale tylko na jeden :)

    --
    Janusz

  • 30. Data: 2023-01-29 19:52:47
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.01.2023 o 18:30, Janusz pisze:
    [...]
    > Ale to takie góry jak świnka morska jest świnią.

    Akurat Tatr nie znoszę :) Za duży tłok i śmierdzące TojToje.
    W sezonie to jakieś nieporozumienie.
    Wolę Sudety i nie strome szlaki, z psem idealne na wypady.

    > Co ciekawe to Śnieżka
    > Ale tylko na jeden :)

    Tam by się cała farma zmieściła w okolicy ale są przepisy, że nie wolno :/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>