  • 521. Data: 2021-05-07 18:15:39
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 04 May 2021 11:21:47 +0200, Pete

    > Nie o to chodzi by złapać króliczka...

    No tak, znowu spisek.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 522. Data: 2021-05-07 18:18:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 May 2021 10:00:46 +0200, t-1

    > Skąd się tacy durnie jak ty biorą.

    To jest pytanie czy stwierdzenie, dzbanku ołowiany? Jak zrozumiesz czym
    jest odporność populacyjna to wróć, póki co kompletnie nic nie ogarniasz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 523. Data: 2021-05-07 18:20:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 May 2021 16:27:27 +0200, t-1

    > Dla ciebie najlepszy będzie stoperan.

    Póki co właśnie jestem po szczepieniu.
    Mam nadzieję że na dzbanów co się nie
    szczepią, bo nie, jakiś kaganiec nałożą.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 524. Data: 2021-05-07 19:17:00
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.05.2021 o 17:20, Myjk pisze:
    > Mon, 3 May 2021 16:27:27 +0200, t-1

    > Póki co właśnie jestem po szczepieniu.
    > Mam nadzieję że na dzbanów co się nie
    > szczepią, bo nie, jakiś kaganiec nałożą.

    W ogóle to powinni wprowadzić jakiś system punktowy, który by pokazywał
    czy obywatel słucha się władzy i na tej podstawie przydzielać
    przywileje, np. możliwość podróżowania albo pójścia do kina, a
    niepokornych karać.
    Gdzieś znajdziesz swój raj na ziemi :)

    Lukasz

  • 525. Data: 2021-05-07 19:22:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 May 2021 10:37:43 +0100, ddddddddddddd

    > ale z czego? z tego, że sparaliżowano służbę zdrowia lockdownem? że
    > wielu ludzi się nie leczy, a wielu na leczenie (z dowolnego powodu)
    > trafiło przez lockdown za późno?

    Coś niewyraźnie napisałem? Masz wyciągnąć wnioski ze statystyk
    zakażeń/śmierci porównania którego SAM użyłeś, tj. grypy do covid. I napisz
    co ci wyszło.

    > Nie na całym, ale w dużej części.

    Tylko dlatego że w innych częściach są inne warunki (zaludnienie, klimat,
    etc.).

    > Tak samo jak na całym świecie świruje się i wykreśla się słowo czarny czy
    > zmienia nazwy w dyskach twardych, bo jeszcze nie obrażają białych

    Że jak?

    > A no właśnie. W UK w ciągu ostatnich 50 lat spora część miałą wyższą
    > śmiertelność niż 2020. Były gorsze plagi, tylko tym się nikt nie brandzlował

    Co miało wyższą śmiertelność, jakie gorsze plagi? Pisz dokładniej, bo
    notorycznie rzucasz tylko i wyłącznie ogólnikami.

    > Na szczęście powietrze wie, że Chin mu nie wolno opuścić ;)

    Jeśli nie rozumiesz czym jest stężenie trutek w powietrzu, to nie
    spodziewam się abyś ogarniał temat szczepionek. Skoro czuć różnicę na
    granicy PL-DE na dystansie 100km, to po cholerę mieszasz w to chiny które
    są 5000km od nas?

    > tak, tą szczepionką wynaleziono kilkanaście lat temu, dlatego jest w
    > fazie testów do 2023 ;)

    Tylko dlatego, że każdy "nowy" preparat, choćby różnił się tylko patogenem,
    MUSI być w fazie testów. Ale dla antyszczepionkowców to już koronny
    argument na to że one musza szkodzić, inaczej by nie były w fazie testowej.
    Taka to porażająca logika antyszczepionkowców.

    > tylko przetestowane szczepionki w fazie testów nas uratują

    Oczywiście możesz to sprowadzać do absurdu, ale tylko dlatego że nic nie
    rozumiesz.

    > Nie, nie będę teraz tego szukał. Miałem linki - ale w ciągu tygodnia-
    > dwóch informacje są usuwane

    He he he. To normalnie jak znikające dowody na płaską ziemię u
    płaskoziemców. Typowe.

    > tego się pewnie nigdy nie dowiemy, wielu jest to na rękę (nie mówię o
    > depopulacji, bo nie sądzę aby to było celem, mówię o łagodnym przejściu
    > kryzysu i transferach majątku)

    No no, słyszałem że pis już spółkę państwową zakłąda i będzie skupować
    upadające hotele. Ale tylko dlatego żeby nie trafiły w "obce" ręce!

    > no tak, cała ta szopka została uruchomiona w wielu krajach

    I kto się dogadał, lewaki, żydzi, masoni, faszyści?

    > ty widzę masz więcej doświadczenia, więc się nim podziel. Nie napisałem
    > że wiem więcej, napisałem tylko że tam bywam - ze względu na pracę dość
    > często - i widzę jak duża część służby zdrowia jest niewykorzystana, bo
    > zabroniono im pracować

    Ja się opieram na statystykach, które ty ewidentnie podważsz. Ba, wygląda
    na to że wcale ich nie analizujesz.

    > to nie jest większość. To jest większość pokazywanych w mediach. To, że
    > w 95% media są ze sobą powiązane, to chyba już jakiś czas temu przestało
    > być teorią spiskową

    Gdyby to była tylko większość pokazywana w mediach, to całość tego cyrku by
    się odbywała w mediach -- ale się nie odbywa tylko w mediach. Dlatego pytam
    ponownie, kto opłacił tych wszystkich lekarzy w szpitalach że będąc
    większością się nie zorganizowali i nie pikietują. Przecież to co piszesz
    się logiki nie trzyma. Bo te parę owieczek co twierdzą inaczej wpisują się
    ze skalą w płaskoziemców.

    > za 1mln sam znajdę Ci specjalistę z odpowiednim tytułem doktorskim,
    > który powie co zechcesz w TV (milion, bo i ja muszę na tym zarobić)

    Nie ma jednego specjalisty tak twierdzącego, tylko całe tuziny (w jednym
    kraju).

    > Nie, nie muszę. Floryda zakazała wymogu paszportów polsatu, texas też
    > żyje normalnie

    I oczywiście porównałeś rzetelnie dlaczego jest tak a nie inaczej
    uwzględniając np. gęstość zaludnienia i takie tam inne mało istotne
    elementy.

    > - mimo wszystko nadal podłączone do socjalistycznej kroplówki.

    No tak, czyli złe ale jednak dobre, bo akurat pasują do teorii.

    > Ale na pewno najbliższe lata pokażą wolne kraje - choć main
    > stream o tym nie powie.

    Oczywiście, a płaskoziemcy udowodnią w końcu że ziemia jest płaska i że
    chemitrialsy trują ludzi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 526. Data: 2021-05-07 19:28:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 May 2021 13:10:13 +0200, quent

    > LOL
    > Szczególnie te szczepionki, nad którymi koniec badań wyznaczono na
    > końcówkę 2023 r.

    KAŻDY preparat jest ZAWSZE w takiej fazie, dotrze to do ciebie w końcu?
    To nie jest domena tylko tej (covidowej) szczepionki!

    > Co i rusz czytam art. o wycofywaniu się przez rządy ze szczepień

    I oczywiście w taką prasówkę wierzysz, bo pasuje ci akurat do teorii.
    Klasyka.

    > https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C863713%2Cnauko
    wcy-wstrzymanie-stosowania-astrazeneki-w-holandii-sp
    owodowalo-smierc
    > A dziś czytam, że Dania wyklucza szczepionkę od Johnson & Johnson.
    > Niech sobie Myjk tę swoją "logikę i chęć" stosuje na własnej rzyci.

    Masz tu posłuchaj dlaczego tak się dzieje,
    bo już mi szkoda klawiatury na ciebie.
    https://www.youtube.com/watch?v=F0pf_avQQMk&ab

    > Niech Myjk swoje zwyczaje zostawia dla siebie.
    > Fuj... co za dzban...

    To nie są moje zwyczaje, tylko takich faszystów jak ty i twój klakier. Nie
    macie argumentów to musicie się nawzajem głaskać aby się podtrzymać na
    duchu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 527. Data: 2021-05-07 19:33:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 May 2021 12:51:18 +0200, quent

    > Umiałbyś w ogóle zdefiniować faszyzm?
    > Masz jednak straszny bajzel we łbie.

    Znaczy zaprzeczasz że bosak w MW działał, które to działa z kolei z ONR,
    które ma zapędy faszystowskie? Zaprzeczasz że konfederacja najchętniej by
    puściła ludzi z LGBT z dymem bo ich w oczy kłują? Przecież taki jest ich
    program ubrany w sreberko.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 528. Data: 2021-05-07 19:39:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 May 2021 18:17:00 +0100, ddddddddddddd

> [...]
    > czy obywatel słucha się władzy i na tej podstawie przydzielać
    > przywileje, np. możliwość podróżowania albo pójścia do kina, a

    Masz błędne założenie, że ja się słucham jakiejś władzy.
    Szczególnie do obecnej "panującej" władzy mi bardzo daleko.

    > Gdzieś znajdziesz swój raj na ziemi :)

    I ponownie, jeśli myślisz że przed pandemią było znacznie inaczej niż
    obecnie, to musisz mieć poważny bajzel w głowie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 529. Data: 2021-05-08 18:34:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.05.2021 o 21:05, Pete pisze:

    > Już się zaczęło:
    > https://www.rmf24.
    > pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-wes
    ele-ilu-moze-byc-gosc
    > i-co-z-zaszczepionymi,nId,5212492

    Prezentujesz błędny tok rozumowania.

    Sytuacja wygląda tak, że od ponad roku _my_wszyscy_ w pewnym sensie
    poddawani jesteśmy niezawinionym represjom. Obecnie z tych represji
    zwalniani są ludzie, którzy się zaszczepią, ponieważ przestają stwarzać
    zagrożenie epidemiczne. Jako że szczepienia wydają się najefektywniejszą
    metodą wyjścia z pandemii, to ludzie biorą na siebie to ryzyko nowych
    szczepionek. Zresztą szczepienie jak każda inna procedura medyczna
    pociąga za sobą jakieś ryzyko, nawet jeśli minimalne.  Ja, mimo że się
    zaszczepiłam w pierwszej możliwej dla mnie kolejności, też miałam obawy.
    Nie bez kozery czytałam raporty NOP ze szczepień w UK.  A jak wyjdziemy
    w końcu z pandemii, to także ci, którzy się nie zaszczepią będą
    zwolnieni z wszystkich ograniczeń. Pomimo że się nie zaszczepili,
    przejadą się na plecach tych odważnych, którzy to zrobili, niekoniecznie
    tylko dla siebie.

    --
    Ewa

  • 530. Data: 2021-05-08 19:01:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 8 May 2021 18:34:33 +0200, FEniks

    > Pomimo że się nie zaszczepili,
    > przejadą się na plecach tych odważnych, którzy to zrobili, niekoniecznie
    > tylko dla siebie.

    Otóż to. Jak już pisałem ci wszysy co twierdzą że szczepiący się obecnie to
    lemingi, króliki doświadczalne itp., i że oni poczekają na zakończenie
    "badań", to zwyczajni tchórze kryjący się pod hasełkami o wolności do
    samostanowienia i, jak widać, wynajdujący absurdalne powody aby tego nie
    zrobić.

    --
    Pozdor
    Myjk