  • 511. Data: 2021-05-05 21:05:48
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Pete.
    On 05.05.2021 13:54 you wrote:

    > Wrócimy do tej rozmowy za pół roku. Okaże się że szczepienia Covid
    > może nie są obowiązkowe ale bez szczepienia zostanę obywatelem 2.
    > kategorii.

    Już się zaczęło:
    https://www.rmf24.
    pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-wes
    ele-ilu-moze-byc-gosc
    i-co-z-zaszczepionymi,nId,5212492

    --
    Pete

  • 512. Data: 2021-05-05 21:45:20
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.05.2021 o 19:05, Pete pisze:
    > Nope.
    > Gdyby nie przytrafiła się cukrzyca, człowiek żyłby dalej.
    > Ergo przyczyna śmierci jest cukrzyca. Czyli choroba współistniejąca.
    > Nie bez przyczyny, MZ wprowadziło oddzielną kategorię.

    Nie będę się produkować, poczytaj sobie tutaj, jak to działa i nie
    wypisuj głupot:

    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,kiedy-czlowiek-umiera-na-covid-19--a-kiedy-przyc
    zyna-sa-choroby-wspolistniejace---wyjasniamy-,artyku
    l,75653257.html

    --
    Ewa

  • 513. Data: 2021-05-05 21:54:35
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.05.2021 o 20:38, Pete pisze:

    > A ten gigantyczny wzrost zgonów w porównaniu do lat poprzednich minus
    > liczba zgonów Covid, to o czym świadczy?

    Świadczy m.in. o tym, że to wcale nie jest tak, że lekarze zawsze
    wpisują covid jako przyczynę śmierci, np. przy występowaniu chorób
    współistniejących, co próbujesz  w innym miejscu w tym wątku nam wmówić.

    Tu fragment opracowania:

    "Jeden z wykresów pokazuje udział zgonów spowodowanych zakażeniem
    SARS-CoV-2 w nadwyżce zgonów - stanowiły 43 proc. Z kolei 27 proc.
    stanowiły zgony wśród osób z pozytywnym wynikiem testu na koronawirusa,
    ale śmierć nie została oznaczona jako spowodowana przez COVID-19."

    A tu do poczytania całość:

    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/ponad-103-tys
    iace-nadmiarowych-zgonow-w-polsce-w-czasie-pandemii-
    przyczyna-nie-tylko-covid-19,1056990.html

    --
    Ewa

  • 514. Data: 2021-05-05 21:55:50
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.05.2021 o 19:07, Pete pisze:

    > Ja ci daje wędkę.

    :-)

    > Ja podałem źródło. Strona rządowa.

    Ręce opadają na takie dictum.

    --

    Ewa

  • 515. Data: 2021-05-06 00:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Podaj zatem ilość zgonów ogólnie, ilość zgonów Covid i ilość
    > zgonów z lat poprzednich w ujęciu miesięcznym.
    > Porównamy wtedy i wyciągniemy odpowiednie wnioski.

    Pozwolisz ze odpowiem w sposób zaprezentowany przez ciebie:
    wszelkie dane zjadziesz na gov.pl.
    Na stronei stat.gov.pl masz nawet piekny arkusz excela ze zgonami
    tydzien po tygodniu, z podzxiałem na wiek i pare innych kategorii za
    ostatnich 20 lat wstecz.

    > Nie napinaj się tak, bo ci żyłka pęknie.
    > Pokazałem ci że można inaczej patrzeć na skutki szczepionki. Za to
    > sam sobie zrobisz jak zechcesz.
    > Natomiast cyt "pierdolisz głupoty" świadczy że nic z tego nie
    > zrozumiałeś.

    Mowie szczerze.
    Skoro przytaczasz idiotyczne argumenty i opakowujesz je w jakies
    przytyki o graniu w lotto...

    > Elementarne. "Antyszczepionkowcy". Czyli wszyscy, którzy się nie
    > zaszczepią.

    Aha. Ale lodówki nie boisz sie jeszcze otworzyc?
    Podpowiem - juz dzis widac ze szczepienia ida zbyt wolno aby oskarzac
    antyszczepionkowców.
    Nadal jest duzo wiecej chetnych niz szczepionek.
    I nie ma szans zeby odpowiednio duza czesc spoleczenstwa otrzymała 2
    dawki i nabyła mozliwie duza odpornosc do konca wakacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 516. Data: 2021-05-06 00:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Jak się leczy przez telefon...

    Bywa roznie.
    Akurat w 2020 bywałem wyjatkowo czesto u lekarza i jakos dało sie.
    Ale jeszcze razp owtorze - zeby wszystko przypisywać utrudnionemu
    dostepowi do słuzby zdrowia to jednak trzeba być odrobine naiwnym -
    zbyt duza korelacja czasowa z pazdziernikowa fala covida.

    > A ten gigantyczny wzrost zgonów w porównaniu do lat poprzednich
    > minus liczba zgonów Covid, to o czym świadczy?

    Moim zdaniem o tym ze:
    - słuzba zdrowia nie dała rady i nie była w stanie reagować odpowiednio
    szybko na sytuacje zagrozenia zycia
    - covid jest niedoszacowany i poniewaz czesto nie zdazyli uratowac
    komus umierajacemu zycia to rownie czesto nei zdazyli zdiagnozowac
    covida.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 517. Data: 2021-05-06 18:47:05
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 05.05.2021 o 15:28, FEniks pisze:

    > Ja czytam i rozumiem to, co jest napisane. Nie przekręcam i nie wyciągam
    > idiotycznych, kompletnie nieadekwatnych pseudowniosków.

    tutaj masz na temat USA:
    https://sofrep.com/news/did-a-quietly-made-change-in
    -testing-cause-covid-infections-to-drop-45/

    Nadal twierdzisz, że te testy są bardzo dokładne? Mogą być, mogą być
    również bardzo niedokładne. Nie podaje się ilości cykli przy wynikach,
    więc równie dobrze ci z Pisu mogą mieć dokładne, a ci z PO fałszywie
    pozytywne ;) Do uspokojenia społeczeństwa wystarczy zmniejszyć ilość
    cykli, w celu wywołania paniki zwiększyć. I nie twierdzę, że tak się
    dzieje, ale też bezgranicznie nie ufam tym, którzy są ponad prawem (u
    nas premier bez kagańca fotografuje się z dziećmi zmuszonymi do
    zakładania kagańców, tak samo jak w PL mają udziały w firmach które
    zarobiły na tej zabawie i tak samo nie zostaną pociągnięci do
    odpowiedzialności)

    Lukasz

  • 518. Data: 2021-05-07 18:05:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 03 May 2021 11:32:11 +0200, Pete

    > Spieprzaj dziadu.

    Jak już pisałem, twoje zeznania się elementarnej kupy nie trzymają,
    zaprzeczasz sam sobie -- a twoim jedynym "argumentem" na brak swoich
    argumentów są takie odzywki jak wyżej. Smutne, trochę śmieszne, ale
    niezwykle znamienne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 519. Data: 2021-05-07 18:06:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    03 May 2021 07:59:58 GMT, Budzik

    > Dokładnie. Przez długi czas ich brakowało a potem nagle stwierdzili ze
    > nie maja chetnych... Gdzie były te szczepionki przez ten czas?
    > Po sezonie grypowym 2019/2020 zutylizowano w PL około 100tys
    > szczepionek na grype.
    > Jak to jest kurwa mozliwe?
    > Nie lepiej było zrobić akcje darmowych szczepien dla chetnych?

    Nie mam pojęcia, ja byłem już zapisany, tak samo żona miała wyznacozny
    termin i godzinę (oboje w LuxMed -- nawet żona miała mieć szczepienia
    zrobione w siedzibie firmy) i odwołali.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 520. Data: 2021-05-07 18:15:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 03 May 2021 11:48:50 +0200, Pete

    > Zaczynasz gadać jak człowiek a nie leming.
    > Na cholerę mi szczepienie na Covid po sezonie?
    >
    > A z resztą głupot nie ma sensu dyskutować.

    Póki co największe głupoty to ty wypisujesz. Nie rozumiesz jak działają
    szczepionki, jak się określa NOPy, nie rozumiesz jak działa odporność
    populacyjna, i że, wbrew temu co utykasz razem ze swoimi
    antyszczepionkowymi klakierami, nie powoduje rozprzestrzeniania wirusa w
    "fromie ukrytej", ale jego wygaszenie oraz, a może przede wszystkim,
    eliminację MUTACJI dzięki czemu łatwiej się przed nim chronić. I to wynika
    wprost z tego, że jak populacja jest zaszczepiona, to szybciej wirusa
    niszczy w zalążku, więc ilość patogenów w społeczeństwie się ZMNIEJSZA.
    Dlatego uważam że grypę też możnaby zniszczyć szczepionkami, ale widać
    komuś na tym nie zależy, bo większą kasę się robi na jej leczeniu. Ale jak
    tobie to tłumaczyć tak samo jak płaskoziemcy że ziemia jest okrągła. Wiesz
    lepiej swoje.

    BTW, powołujesz się na youtuby, to masz do kompletu:
    https://www.youtube.com/watch?v=F0pf_avQQMk

    --
    Pozdor
    Myjk