  • 1. Data: 2010-04-23 18:53:53
    Temat: cena remontu
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Witam
    Wydaje mi sie ze ceny ktore wykonawca mi zaproponowal sa "troche"
    wysokie. Mozecie sie wypowiedziec co sadzicie.

    KOSZTORYS
    rodzaj pracy cena za jedn. jedn. ilość cena
    całkowita
    ETAP I - Prace instalacyjne
    demontaż punkótw elektrycznych 21 szt 6,00 126,00
    wykuwanie kabla elektrycznego 18 mb 32,35 582,30
    wykuwanie zasilania wodnego 20 mb 5,00 100,00
    przeniesienie odpływu dla pralki 40 szt 1,00 40,00
    przeniesienie zasilania i odpływu
    umywalki w ścianę w łazience 40 szt 2,00 80,00
    montaż odpływu prysznica z wykuciem 180 szt 1,00 180,00
    montaż zasilania panelu prysznicowego 180 szt 1,00 180,00
    zaślepienie zasilania i odpływu
    pralki w łazience 40 szt 1,00 40,00
    zaślepienie zasilania umywalki 50 szt 1,00 50,00
    zaślepienie odpustu WC 30 szt 1,00 30,00
    ETAP II - Wyburzanie ścian
    ścianka działowa w kuchni 90 mkw 8,05 724,50
    ścianka działowa między łazienką
    a salonem 90 mkw 5,30
    477,00
    ścianka działowa przy pokoju 90 mkw 1,00 90,00
    wywóz gruzu 100 m3 5,00 500,00
    ETAP III - Prace murarskie
    ścianka działowa pokoju dziennym 30 mkw 8,3 249,00
    ścianka działowa w holu 30 mkw 0,8 24,00
    ścianka działowa przy pokoju 30 mkw 3,80 114,00
    ETAP IV - Prace instalacyjne
    wykuwanie bruzd pod nowe przewody 15 mb 29,9 448,50
    układanie przewodów elektrycznych 10 mb 54,90 549,00
    montaż punktów elektrycznych
    z wykuciem otworów na puszki 24 szt 33,00 792,00
    ETAP V - Prace tynkarskie
    tynkowanie murowanych części ścian 18 mkw 24,20 435,60
    gładzie z przycieraniem 15 mkw 24,20 363,00
    ETAP VI - Prace instalacyjne
    układanie maty grzejnej 12 mkw 19,78 237,36
    montaż zasilania i termostatu 50 szt 1,00 50,00
    montaż drzwi wewnętrznych 150 szt 1 150
    Suma
    NETTO
    6612,26
    Koszt materiałów mogę jedynie oszacować i według mojej oceny będzie
    się od wahał w granicach 2 500 PLN.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2010-04-23 19:06:47
    Temat: Re: cena remontu
    Od: "adi" <a...@g...com>

    skąd masz tak taniego wykonawcę?

  • 3. Data: 2010-04-23 19:11:17
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    On 23 Kwi, 21:06, "adi" <a...@g...com> wrote:
    > sk d masz tak taniego wykonawc ?

    Sam sie zjawijl :) a mialbys jakies uwagi?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2010-04-23 19:14:53
    Od: "adi" <a...@g...com>

    uwazam ze ceny bardzo ok wiec dlaczego sadzisz ze jest drogi? z jakiego
    miasta jestes?

  • 5. Data: 2010-04-23 19:20:05
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    On 23 Kwi, 21:14, "adi" <a...@g...com> wrote:
    > uwazam ze ceny bardzo ok wiec dlaczego sadzisz ze jest drogi? z jakiego
    > miasta jestes?

    Na skale polska duze na skale swiatowa dziura.
    Bo porownalem z innymi cenami z tego samego miasta, zakres prac
    czytales?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 6. Data: 2010-04-23 19:22:17
    Od: "adi" <a...@g...com>

    tak czytalem zakres prac i uwazam ze cena ogolna jest ok choc niektore sa
    zawyzone a niektóre etapy mocno zanizone

  • 7. Data: 2010-04-23 22:38:22
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "adi" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    > tak czytalem zakres prac i uwazam ze cena ogolna jest ok choc niektore sa
    > zawyzone a niektóre etapy mocno zanizone
    a wywoz gruzu jak za 100m3 to prawie darmo....
    ja za 7 m3 placilem 300 pln... ;-/

    --
    -
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-04-24 06:31:29
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > a wywoz gruzu jak za 100m3 to prawie darmo....
    > ja za 7 m3 placilem 300 pln... ;-/
    >
    > pozdrawiam
    > Andrzejwww.hana.com.pl

    Ile scian nalezaloby zburzyc lub jak grubych, zeby zebrac 100m3 gruzu?
    Ile moze byc gruzu z przecietnego mieszkania, i to nie calego a 4
    zwyklych nie za duzych scian?
    Liczac po obrysie sciani grubosci nie wychodza takie ilosci.
    Po podliczeniu mam 2m3 gruzu powiedzmy ze gruz jest malo pakowny wiec
    zrobmy x2 mamy 4m3 gruzu!!!!
    Do 100m3 troche jeszcze brakuje.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 9. Data: 2010-04-24 07:04:16
    Od: M <M...@w...pl>

    HANA pisze:
    > Uzytkownik "adi" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    > a wywoz gruzu jak za 100m3 to prawie darmo....
    > ja za 7 m3 placilem 300 pln... ;-/

    Gdzie można zamówić kontener 7m^3 za 300PLN? Serio pytam bo potrzebuję.

    A w kosztorysie było 100zł za m^3 i szacowane 5 m^3.

    M.

  • 10. Data: 2010-04-24 07:05:52
    Od: Dy <d...@m...com.pl>